عناوین این صفحه
کد خبر: ۱۱۴۹۱۲

مردی كه مقابل شهرداری تهران خود را به آتش کشید فوت کرد

گروه جامعه: فردی که هفته گذشته در اعتراض به بلاتکلیفی وضعیت ملک خود در مقابل شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرده بوده، بر اثر عفونت ناشی از سوختگی بامداد دیروز درگذشت.

برادر این فرد در گفت‌وگو با امتداد در حالی که به شدت گریه می‌کرد، درگذشت او را تایید کرده و گفت که فردا (امروز) مراسم تشییع او برگزار خواهد شد. این مرد که قصد داشت همسر و دو فرزند خود را نیز به آتش بکشد با تلاش مردم از این کار باز ماند.  هرچند سوختگی او در ابتدا سطحی به نظر می‌رسید اما، عفونت باعث درگیری ریه او شده بود. با وجودی که این مرد در شهرداری پیش از این نیز تهدید به خودکشی کرده بود، اما این تهدید جدی گرفته نشد و کسی لازم ندانست اورژانس اجتماعی را در جریان این تهدید قرار دهد.
مدیرعامل شرکت شهر سالم هم  در این رابطه، گفت: فردی که مقابل ساختمان شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرده بود، صبح روز یکشنبه درگذشت. حمید چوبینه با بیان این که بر اساس گزارش‌های پزشکان، روز شنبه ورم سر و صورت متوفی بهتر از گذشته شده بود و وضعیت قند و فشارخون نیز به سمت پایداری در حرکت بود، گفت: از ابتدای پذیرش بیمار در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری، پزشکان میزان سوختگی را ۵۰ درصد و در روزهای بعد ۶۹ درصد اعلام کردند و متاسفانه ریسک فوت ایشان بالای ۵۰ درصد تخمین زده شد. او ادامه داد: با این وجود، پزشکان تلاش کردند تا با مناسب شدن وضعیت بیمار عمل جراحی پوست را انجام دهند اما متاسفانه، به دلیل شرایط جسمانی نامساعد وی این جراحی امکان پذیر نشد. چوبینه با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری تهران از روز نخست به طور مرتب در بیمارستان حضور داشتند و لحظه به لحظه پیگیر مراحل درمان مصدوم حادثه بودند، تصریح کرد: از ابتدا به خانواده بیمار و مسئولان بیمارستان اطلاع دادیم، بنا به دستور شهردار تهران آمادگی داریم هر نوع تجهیزات مورد نیاز را برای درمان ایشان فراهم می‌کنیم.
گفتنی اینكه، این  مرد ۴۶ ساله  درحالی‌که فرزند، همسر و برادرش نیز همراه وی بودند،  در اعتراض به بلاتکلیفی مغازه‌اش، خودش را  در مقابل شهرداری تهران به آتش کشید.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سیستم منتشر خواهند شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهند شد
۱۳۹۷/۶/۱۹ -  شماره 4287
جستجو
جستجو
بالای صفحه